PDI i feburari

Diskussion i 'Prat om Gran Canaria' startad av Hasse1977, 25 december 2007.

  1. Hasse1977

    Hasse1977 Medlem

    2/2 sticker jag ner till PDI, någon som vet hur vädret brukar vara då? Var nere i mars 07 då var det 25-30, fast kvällarna var kalla 14 och blåsigt brrr
     
  2. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Du åker ner dagen före jag åker hem :)
    Vädret i slutet av januari brukar variera. Allt från 30 till 20 Grader på dagarna. Och det kan bli rätt kyligt på kvällarna ner mot 13-14 grader.

    Mvh Bumpen
    Ni får ursäkta jag är ingen stavnings eller gramatik mästare :9
     
  3. AnneliH

    AnneliH Medlem

    Hej Hasse1977...vi har skrivit ganska mycket om vädret här på forumet...om du söker på väder så får du säkert upp massor av trådar om det.[8D] Hoppas iaf att du får en kanon semester när du åker.

    AnneliH som längtar till solen
     
  4. Hasse1977

    Hasse1977 Medlem

    Så länge det är bättre väder där nere än här hemma så är jag nöjd
     
  5. rogman

    rogman Medlem

    Välkommen till Forumet Hasse....å som sagt du behöver inte vara orolig...vädret e Alltid </u> bättre nere på ÖN än hemma.
    I febrari kan det (på vissa platser )dock krypa under 17 grader på kvällarna i havsvindarna...så packa gärna en långärmad tröja eller liknande.

    Happy sailing...;)
     
  6. Bumpen

    Bumpen Medlem

    Bra val Hasse!

    Jag såg att du ska bo på Farilaga. Jag bodde där 2006 och det var ett bra hotell. Allt från fina rum till trevliga personal och gratis TV som inte är så vanligt längre :)
    Ett tips är att det finns två ingångar till hoteletområdet. Som vi inte såg fören andra veckan. Om du ska åt CC Yumbo hållet så är det en betydande genväg! :)


    Mvh Bumpen
    Ni får ursäkta jag är ingen stavnings eller gramatik mästare :9
     
  7. Anders 53

    Anders 53 Medlem

    Hej Hasse
    Jag var nere nu i dagarna och vädret var underbart om man jämnfört med här.
    Du får ett tips på ett kanonställe att äta på.Det heter MY HOSE.Ligger i kanten på Jumbo center.
    Mycket bra mat och trevlig personal. Hälsa till Miriam om du går dit.
    Ha en trevlig semester
    Anders
     
  8. Anders 53

    Anders 53 Medlem

    My House ska det vara....
     
  9. Hasse1977

    Hasse1977 Medlem

    Bumpen&gt;&gt; Det låter bra. Har varit en gång tidigare i PDI då så bodde jag på Jacarandas, det var kanon.

    Anders53&gt;&gt; får kolla in det. när jag var nere förra gången så åt jag enbart på Roma.
     

Dela sidan

  1. Hej! På den här webbsidan används kakor (cookies). De används för att göra användarupplevelsen bättre och för statistik. Om du fortsätter att använda webbsidan så samtycker du till användningen av kakor.
    Stäng notis